Zawiadomienie o XXIX sesji Rady Gminy

Przewodnicząca Rady Gminy Gołcza zawiadamia, że zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021r. poz. 1372) zwołuje się XXIX sesję Rady Gminy Gołcza, która odbędzie się w dniu 22 grudnia 2021r. (środa) o godz. 10.00 w Sali Obrad Urzędu Gminy w Gołczy.

Proponowany porządek obrad sesji:

  1. Uchwalenie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu z XXVIII sesji Rady Gminy Gołcza.  
  3. Informacja Pana Wójta o działalności w okresie międzysesyjnym.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gołcza.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie określenia rodzaju dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie przyjmowania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Gołcza, sposobu ich świadczenia oraz wysokości cen za te usługi.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Gołcza.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr XXXVIII/249/13 Rady Gminy Gołcza z dnia 22 października 2013 r.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za pobyt dziecka w Klubie Dziecięcym „Kraina Maluszka” w Gołczy.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2022 rok.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie planu pracy Rady Gminy Gołcza na 2022 rok.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych Komisji Rady Gminy Gołcza na 2022 rok.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołcza.
  14. Podjęcie Uchwały Budżetowej Gminy Gołcza na 2022 rok.
  15. Wolne Wnioski.