Wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
- Szczegóły
- Opublikowano: poniedziałek, 07, kwiecień 2014 18:44
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy w Gołczy
Referat Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska
I piętro, pokój nr 20
Kierownik: Urszula Więcławek
tel. 12 388-60-03 wew. 134
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2000 r., Nr 98 poz. 1071 z późniejszymi zmianami).
- Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. - O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r., Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami).
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006r., o opłacie skarbowej (Dz.U. nr 225, poz. 1635)
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
We wniosku należy podać:
- Dane identyfikacyjne wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwę instytucji oraz adres).
- Dane identyfikacyjne nieruchomości, której przeznaczenie chcemy poznać - adres i oznaczenie geodezyjne terenu - nazwę obrębu, numer arkusza mapy, numer działki.
- W załączeniu mapa sytuacyjna z określeniem położenia rzeczonego terenu w połączeniu z najbliższą drogą publiczną, alternatywnie dokładne określenie numerów ewidencyjnych rzeczonych działek
Opłaty:
Na podstawie ustawy z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 225, poz. 1635 z 2006 r.) pobiera się opłatę w wysokości:
- za wydanie wypisu ze stadium lub z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego:
- 30 zł – do 5 stron,
- 50 zł – powyżej 5 stron,
- za wydanie wyrysu ze stadium lub z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego:
- 20 zł za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie formatu A4,
- nie więcej niż 200 zł
Opłatę skarbową można uiścić w kasie Urzędu Gminy Gołcza w godz. 8:00 – 12:00, bądź przelać na konto Urzędu.
Termin załatwienia sprawy:
30 dni.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Uwagi:
Brak.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych >>> pobierz
Karta sprawy >>> pobierz
Wniosek >>> pobierz